martes, diciembre 05, 2006

Beauty Parlor andawididipi


Anem a explicar el gran mati al Beauty Parlor.

Resulta que el dia abans vaig posar-me crema, xampu i oli per matar els polls (que, per cert, encara en tinc... be, mes que res tinc ous, que encara emprenyen mes). Per sort no em vaig quedar calva, perque amb tant 'potingue' crec que no es bo pel cabell.

Doncs be, arribo al Beauty Parlor, a Bandra, un lloc super pijo. Jo carregadissima de la vida (com sempre) pero amb el meu millor somriure perque em tallaven el cabell de gratis.

M'espero durant una hora perque estan fent una neteja facial a no se qui. Al cap de l'hora, ja es el meu torn. El perruquer em renta el cap amb una mascareta a la cara (??), amb la qual cosa si de vegades ja em costa entendre l'accent hindi, imgagina't l'horroros que pot ser amb una mascareta.

Em preguntava coses i jo contestava somriures i monosil.labs. Crec que em va deixar per un cas perdut.

Em porta a una altra sala, i em comenSa a tallar el cabell. Li comento la gran anecdota de quan vaig anar a la pelu, vaig arribar a casa i vaig acabar plorant, aixi que el senyor perruquer opta per tallar-me el cabell mil.limetradament, amb la qual cosa gairebe no em talla res.

Ah, si no va estar 3 hores tallant-me el cabell no en va estar cap. Em va haver de mullar el cabell 3 cops perque ja el tenia sec. Sec, i amb polls, clar.

Quina vergonya.